Friday 20 July 2012

20 Julai


hai kowrg..shat kerr???harap kowrg shat2 blake ye???haha...kowrg da tgk title???ha...itula..aku harap sesuatu keajaiban berlaku...alhamdulillah..ianya berlaku..bersabar ada hikmahnya..aku bersabar n aku dpt ganjarannya..dulu ya..aku pernah bahagia..pas 2 aku menderita berterusan..sabar..itu 1..aku doa punyer doa xda kesan sb aku doa perkara yg lagha (sia2)..pas 2 aku serik aku diam..ada 1 hari aku text n OTP dgn sesowg yg aku anggap sahabat..aku ingatkan dye bley jd sahabat aku hingga akhir hayat..tp berubah jd ke lain yg aku minx..setelah lama kteowg text n ade sesuatu yg hendak merapatkan kteowg..setelah citer minat masing2..ternyata ada persamaan yg boleh serasikan kteowg..

asal aku xnk..tp lelama aku semakin bahagia dgn dye..semakin lama semakin dekat dgn dye..alhamdulillah setakat ni xde slisih faham ke ape..ape yg aku takowt dugaan..iyeeelaaahhh dua2 ada fb..t dye jeles letak aku..aku jeles letak dye..ape lak na jd ntah la..aku harap sesuatu kebaikan la..aku akan salu mendoakan kebahagiaan ni berlanjutan hingga akhir hayat aku...aku xnk dye brubah lelama naty..biar la dye gini je..sentiasa ketawa..aku na dye ketawa je..aku pown nakkan kebahagiaan..ape yg penting dye da kasi aku semangat utk berjaya..semangat aku na belajar bsungguh2 2 membuak2..aku akan tunjukkan pd dye..semangat yg dye kasi 2 bukan sia2..

ok..citer sal 20 JULAI 2012 ni aku da xsingle da..aku da jd milik dye da..ntah la sementara or slamanyaa....aku ingtkan aku yg bertepuk sebelah tangan rupanya tidak..aku amatlah teruja..ade jgk insan yg sygkan aku..ingt da pupos..yelaa...aku xHOT..xla secantik para perempuan diluar sana 2..aku hanya insan biasa..aku hanya mampu jadi yg terbekk...aku harapkan kesetiaan dye...aku harap dye setia dgn aku....walaupown jauh aku masih boleh setia dgn dya..aku law sygkan owg 2 aku btol2 setia dgn dye..xde syg2 dgn laki laen..da dpt 1 cukop..xperlu bebyk...beban je bebanyakk...aku xtaw la na ckp ape lg...yg penting skunk setiap hary aku senyum n ktawa..skunk aku xda musuh dgn sesapa..semua owg kawan aku...

xda sapa yg aku singkirkan..ko miskin ke kaya ke..kawan aku...xde aku na pilih kasih..semua kawan aku..jujur aku ckp ni..aku xde na nipu..aku da bahagia skunk n aku xnk sia2kan dya...dlm fb aku dgn dye xkn buad relay sb dye ckp xperlu na nunjuk gf..xpenting..aku pown ok jerr....tp setia 2 wajib la..na setia pown setia laa...time kawan,kawan...xde lebih..xde terpikir da sb da ade sowg...cukop memadai...aku rase sampai sini je kowt aku bercerita t aku cerita lg.....papaye awk semua..assalamualaikum... :) <3<3<3

Dah Baca ? like larhh derrrrrr :D

No comments:

Post a Comment