Sunday 15 July 2012

org baru jiwa pown baru


skunk aku da menjumpai owg yg lebih baik dari ex aku tuh..harap la owg 2 je yg terakhir..pas ni aku xnk bangga dgn apa yg aku da..apa yg aku da aku simpan senyap2...tp aku da mulai suka dia sb dia da buad aku lupakan ex aku...dya buad aku jd berani hadapi cabaran...skunk ni dya da jd semangat aku..dya byk tunjuk ajar aku..especially sgala menda sc..ya allah dya amatlah pandai..pandai gilaa...dya panjang akai....aku bangga gila dgn dya..dya bg aku semangat na hadapi add maths...aku mgharapkan perbezaan....tp mmg beza byk pown dgn ex aku..aku tgk dye lebih bertanggungjawab sb dya ada adk n abg..boleh pikir bek n burok..aku xmaw ada perasaan lebih2 lg...cukop2 la..kite knl kite share ape yg boleh kite share,kite share..haha..ape yg menariknya semenjak aku knl dye...bley putos urot kentot law bgayot dgn dye...dye amatlah bek skrg nilah..lepas ni xtaw plak la kan..xpela..aku na update sesikeyt je..baru kawan..xkapel..pemikiran kne lah ke +ve..pesan dye kt aku...pelajaran lg penting dari bowling..haha..itu je...
Dah Baca ? like larhh derrrrrr :D

No comments:

Post a Comment