Wednesday 18 July 2012

sy sgtlah bahagia!


Hye kowrg...ape kaba?law shat bguslahhh...hehe..jgn la mara sy..sy suka guraw..hehe..skunk sy bahagia sgt dgn sesowg..alhamdulillah bersyukur yg teramat2 la..sy harap dye baek..sy mengharapkan awk akn jd lelaki yg "TERBAIK" dlm hidop sy sebab awk sering ckp terbaik dkt sykan??sy selalu ingt awk..andai awk ditakdirkan utk sy..sy trima dgn seikhlas haty sy..awk da mgubah hidop sy dari sedih ke gembira..xde sape pena tgk betapa gembiranya sy dpt awk dlm hidop sy..

Sy berharap gitu la ye..awk boleh hilangkan segala stress sy..awk bijak berkata2 sampai 1 hary sy xnk ktawe tp awk mbuatkan sy ktawe..mmg bertuahkan sy dpt jumpe awk..kalo la jodoh sy adalah awk..sy cukop2 berbangga..awk beri sy smangat..awk beri sy kegembiraan..mmg cukop2 bek la awk ni..kite penakan miss gayot 2 hary..satu lg kter byk gler persamaan..ape yg mbuatkan kter byk persamaan ye??

Sy pown xtaw..knpe ye haty sy terdetik na layan awk??mungkin allah da rancang sesuatu..sy trima awk seadanya..kawan ke ape ke sy trima je..sy mgharap pd kejujuran awk..sy xnk kecewa da awk..law na becinta biar la sampai ke ank cucu or ape2 sb sy xnk pisang berbuah 2 kali..ade masalah kter selesai scra aman..awk ade masalah sy ade masalah kter share solve sesame..itu lebih bagus..kan awk na jd chef sykan??awk pena ckp na jd dokter sy bler sy sakit..sy juga harap awk yg akan imamkan sy..huhu

Sy perlukan owg yg boleh memberi ilmu dunia n akhirat..sy na berharap takowt kecewa lg..better sy sabar je n tgk ape lak yg akan jd..sy xnk la jd mende yg burowk...biar la mende yg elowk..sy xnk da buang mase cm dlu..awk bley main pelbagai karakter..untungnyer sape yg dpt awkkan??pukul 10 tadi kter gayotkan??awk ckp awk lupa then sy ckp da tua n tnya awk da bpe owg ank or cucu sy lupa gak..hehe..

awk ckp awk da ank tekak..pas 2 awk ckp law awk buang ank tekak t xjd lelaki n xbley na masok meminang someone..awk2..hary2 mesty na sy ktawakan??kdg2 awk terlalu kejam n xda perasaan..sy xtaw la law gadow dgn awk ckp ape naty ntah..sy xnk la ego2..xsuka la..huh..awk..jgn la ego ye??sy takowt na ckp dgn awk t..awk,sy rindu awk...bler la bley dgr sora awk lg..huhu..

aku ni angau ke ntah la tp serious dye sangatlah comel..sora dye so SWEET!haha..adui..hanya tuhan je taw da mule syg dye da ni..haha..aku xnk hampa da..takowt la law aku syg dye sgt2..harap x la..law na syg dye sgt2 biar la da kwen t..ape2 law dye nak aku setia dgn dye aku akan setia..jnji jgn terlalu control..itu xley..ini xley..etu hurm sudah..kne lg kang..haha..da banyak sgt aku citer sal dye ni..t dye baca malu ar aku..aku xnk dye taw blog ni..biar aku je taw da la..haha..

kowrg bahagia pown akan update status dlm facebook,twitter,friendster,netlog,tagged , blog n len2 la..xkn na senyap je..xde mknenya kowrg na senyap je..mestyla kowrg de knangan manis n pahitkn??kngan manis aku skeyt je..knangan pahit mmg banyak..aku mmg selalu diuji..aku pown xtaw ape salah aku..da takdir tuhan xkan aku na mara or maki kowtkan??aku hanya hambanya...ape boleh aku buad??allah yg berkuasa kt sluruh alam ni..

aku kira beruntung tuhan jadikan aku manusia yg da perasaan..kekadang 2 aku ni je sia2kan peluang yg allah da kasi kt aku..pas ni aku na insaf..xnk buad keje lagha lg..lgpown buang masa n xda function pown..hehe..aku na sambung tgk citer hindustan kebende ntah tajuk dye pown aku xtaw..naty aku tulis lg..aku rase cukop pening kowrg bace blog aku..aku xbrape na pandai susun ayat bhase mlayu ape..aku karangan low skeyt..tp bio n add maths alhamdulillah stakat ni aku boley la buad..aku cukop2 besyukow la..

sampai sini je tulisan aku,kita jumpa di hary yg len plak..aku na tgk tv plak...papaye..assalamualaikum......

Dah Baca ? like larhh derrrrrr :D

No comments:

Post a Comment